maandag 20 januari 2014

Geen injectie maar plastische chirurgie?!

Hihi, het is eigenlijk best grappig. Heb ik me de afgelopen dagen mentaal voorbereid op de injectie, krijg ik 'm niet. Hoe bedoel je rollercoaster van emoties, ik was gewoon een beetje teleurgesteld ;-)
De reden is dat er geen ontsteking te zien is op de echo, dus dat is fijn nieuws. Feit blijft wel dat de vinger dikker is dan de andere vingers en ook soms pijnlijk op bepaalde plekken. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door de beschadiging bij het gewricht, die eerder al op de röntgenfoto's geconstateerd was, maar nu ook te zien was op de echo. Er is sprake van 'erosie, verkalking, verbening' en nog aantal andere termen die ik te ingewikkeld vond om te onthouden.
De volgende stap wordt nu een afspraak bij het plastisch spreekuur met de reumatoloog. Met behulp van de beelden van de echo en de röntgenfoto's zal besproken worden welke mogelijkheden er verder zijn voor me. Ik ben benieuwd.
Wordt dus weer vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten