woensdag 30 maart 2011

langzaamaan vooruitgang

Het gaat langzaamaan beter met mijn wijsvinger. Ik heb 2 weken lang 1000mg Naproxen geslikt en ik merkte redelijk snel een lichte verbetering. Toch werd ik wat ongeduldig toen ik na een week geen vooruitgang meer merkte. Maar uiteindelijk slik sinds afgelopen maandag nog 500mg Naproxen per dag. Geduld en rust werken dus toch. En paardrijden! Gek genoeg merkte ik iedere keer na het paardrijden dat mijn vinger soepeler was.
Inmiddels heb ik op mijn werk een ergonomische muis gekregen. Dat is erg wennen, maar het voelt wel prettig aan, veel natuurlijker. Mijn vingers liggen recht op de muis, ik hoef ze niet te buigen om te klikken. En scrollen kan ik met mijn duim doen. Erg handig, je vraagt je af waarom die muizen niet standaard zijn. Het zou een hoop RSI-klachten schelen, vermoed ik.
Verder heb ik zelf ergonomisch gevormde pennen gekocht. Die bestaan! Kost wel ruim 7 euro per stuk.
Nu hopen dat de ontsteking met deze hulpmiddelen uiteindelijk helemaal weggaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten