maandag 11 april 2011

Te bezig bijtje


Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik moeilijk stil kan zitten. Niet alleen op het werk, maar ook thuis. In het weekend ben ik altijd wel in en om het huis bezig, als ik geen andere afspraken heb.
De afgelopen dagen was ik lekker vrij. Sinds mijn zomervakantie heb ik eigenlijk aldoor gewerkt en ik had het daar even mee gehad. Dus ik keek uit naar een paar dagen thuis zijn en doen waar ik zelf zin in heb. De eerste vrije dag heb ik nog vrij weinig gedaan, maar daarna begon ik al onrustig te worden. Het was mooi weer, dus ik dacht de tuin in! Ik heb nieuwe plantjes in de voortuin gezet en dat ging goed, ik merkte niks aan mijn vinger. Dat is mooi, dacht ik nog. Ik was namelijk nog verder gaan minderen met de pillen. Nu neem ik om de dag een pil, of wanneer ik er last van heb.
Maar, ik wilde ook nog het dakterras schoonmaken, want we hebben via Marktplaats een tè leuk bistrosetje voor weinig gekocht:
Zo gezegd, zo gedaan. En dat was toch geen goed idee. 's Nachts merkte ik al dat mijn vinger weer wat stijf begon te worden. Balen, dus. Maarja, deze keer heb ik het echt aan mezelf te danken. Gelukkig heb ik er geen pijn aan en het is erger geweest. Dus ik slik nu maar weer even 2 pillen per dag en dan verwacht ik dat het binnenkort weer minder wordt. En vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan kan ik geen gekke doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten