zondag 16 januari 2011

Hoe het begon: 27 augustus 2009

Helaas is ontstekingvrij op vakantie gaan niet gelukt.
Maar, ik mag echt niet klagen. Mijn date bij het echospreekuur is goed verlopen en heeft zeer goed resultaat geleverd. Het is alleen zo dat, een week voor we weg zouden gaan, de ontsteking in mijn rechtervoet zich verplaatst leek te hebben van mijn grote teen naar mijn kleine teen. Als het dan toch ergens moet zitten, dan maar mijn kleine teen, dacht ik een paar dagen tevoren. Toch begon het meer pijn te doen, dus snel nog een afspraak gemaakt bij de reumatoloog. Blijkbaar had ze ook met me te doen, want ik kreeg meteen een injectie!

Helaas lijkt die niet het gewenste effect te hebben, maar ik heb mijn vakantie er niet door laten bederven. Lang leve diegene die de Birkenstocks tot modetrend heeft verheven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten